Zápis z jednání výboru konaného dne 27.08.2013

Přítomní: M. Voříšková, P. Korman, J. Marek,  K. Polák, T. Moudrý, M. Třísková, M. Zamrazil Zápis vytvořil: M. Třísková Termín následující schůze: 11. 9. 2013  18:30, Rotondo Body jednání:

  1. Zveřejnit na web: Byla provedena bezplatná kampaň formou poštovních obálek informující o novém výboru a nových internetových stránkách.
  2. Jednací řád:
    • Důrazně připomínáme správci: Dle mandátní smlouvy – čl. II, bod j) a k) je výdaj nad 10.000 Kč, který nespadá do kategorie platby faktur za služby (čl. II, odst. 4a), platby faktur dle uzavřených smluv (čl. II., odst. 4b), nutno schválit výborem. Výbor je dle platných stanov článku IV, odst. 1. statutárním zástupcem mandanta (SVPH) ve smyslu mandátní smlouvy.
    •  Pokud člen prokáže, že při výkonu své činnosti pro SVJ vynaložil nadměrné finanční náklady, budou tyto náklady při prokázání relevance proplaceny na základě faktury.
    • Jan S. Marek zveřejní na portálu telefonní číslo 776670306, které mohou členové SVJ využívat pro hlášení náhlých událostí zejména mimo pracovní dobu správce. Toto číslo bude přidáno do PCO (systém notifikací). Tomáš Moudrý tuto informaci zveřejní do týdne nástěnkách. Cílem je předejít zbytečným výjezdům servisních firem, pokud jsme schopni drobnou opravu zajistit vlastní silou a nebo posoudit závažnost problému.
    • zbytek někdy příště
  3. Komunikace s JIVIŠ – podměty na JIVIŠ budou členové výboru zasílat na všechny ostatní členy  a oficiální komunikace na JIVIŠ bude realizována nyní primárně Pavlem Kormanem, jako zástup v případě nepřítomnosti delší než 3 dny bude Tomáš Moudrý
  4. Nové podmínky v KB – cena od transakce 1,-Kč/transakce – podpis nové smlouvy – zrealizujeme v září (M. Třísková a P. Korman). Zveřejnit na webu info. o lepších podmínkách účtu.
  5. Předběžně dohodnuto, že veškeré odchozí platby bude autorizovat člen výboru s dispozicemi (dva disponenti ve výboru).
  6. Pokladnu dořešíme po vyřešení nové smlouvy s KB.
  7. V současné době nemáme smluvního partnera (není uzavřena řádná smlouva), který by prováděl servis EPS, ACS, STA, DT a UPS. Výbor požaduje uzavření smlouvy s dodavatelem na servis těchto služeb. Výbor provede výběr nejlepšího dodavatele z nabídky z alespoň tří zájemců. Úkol pro správce: předložit alespoň jednu nabídku (návrh smlouvy a cenová kalkulace) a to nejpozději do 10.09.2013.
  8. Jan S. Marek je pověřen výborem, aby ověřil u ostatních výborů ochotu finančně se podílet na údržbě dětského hřiště
  9. Byla zajištěna Tomášem Moudrým úspora na poštovném formou bezplatné zákaznické karty České pošty – dáme info. na nástěnku a web.
  10. Úkol pro správce: Předat výboru všechny přístupové kódy k EPS a to do 15.09.2013.
  11. Úkol pro správce: Zajistit a dodat výboru všechny klíče k zámkům, které jsou na ovládacích panelech EPS na vjezdu do garáží.

Celý zápis včetně Seznamů úkolů a Závěru ke stažení ve formátu PDF:

20130827 – Zapis ze schuze vyboru

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.