Uzamčení kontejnerů odpadu

Stále se opakuje nešvar, že naše kontejnery na odpadky využívají i sousední domy přes ulici. Nejde o nic víc než prostý fakt, že kontejnery jsou pak přeplněné a my bychom museli platit za jejich častější vyvážení. Snažili jsme se vyzvat výbory sousedních domů, aby informovali své obyvatele, že je třeba respektovat, čí jsou popelnice. Bohužel požadovaný efekt se nedostavil. Nepořádek kolem popelnic vlivem jejich přeplnění je stále. Výbor se proto rozhodl k radikálnímu kroku. Popelnice (ty černé), na které si platíme jejich vyvážení budou nainstalovány zamykatelné klece. Obyvatelům domů Mattioliho 3274 (IJK) pak budou rozdány bezpečnostní klíče.

Věříme, že tímto krokem snížíme v dlouhodobém horizontu náklady na údržbu a zachováme pořádek na kontejnerových stáních.

O způsobu vydání klíčů v řádném termínu vás budeme informovat. Stejně tak o tom, kde bude možné získat náhradní.

11 komentářů: „Uzamčení kontejnerů odpadu

  • avatar
    17.06.2019 (21:27)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den,

    nebylo by vhodnější tento neakutní případ, na který se má vynaložit částka převyšující 300 000 Kč, nejprve probrat na shromáždění vlastníků jednotek? Chápu, že v nově schválených stanovách může výbor o výdajích v této výši rozhodnout. Rozhodně si ale nemyslím, že toto lze vykládat tak, že může výbor realizovat jakoukoliv investici neakutní povahy libovolně dle své vůle aniž by na toto téma otevřel na shromáždění vlastníků jednotek minimálně diskuzi. Dále by bylo vhodné předložit nabídky dalších zhotovitelů. Požadovat zhotovení zastřešení kontejnerů v letních měsících, kdy logicky dochází k čerpání dovolených a konstatovat, že jiný zhotovitel nemá časovou kapacitu k realizaci, mi rozhodně nepřijde jako hospodárný postup.

    Dále dle katastru nemovitostí kontejnery jsou umístěny na komunikaci, která patří městu. Zabýval se výbor touto skutečností?

    Z výše uvedených důvodů bych tedy ráda chtěla požádat o pozastavení realizace zastřešení a uzavření kontejnerů. Nejprve by bylo vhodné otevřít na toto téma diskuzi v rámci shromáždění vlastníků jednotek a poté předložit nabídky od dalších zhotovitelů.

    Zároveň bych se chtěla dotázat, zda paní Beata Poláková, majitelka MOSTSERVIS s.r.o., která jako jediná předložila nabídku (za částku 297.780 Kč + DPH), je či není v příbuzenském vztahu k panu Karlu Polákovi (členovi výboru).

    Děkuji.

    Reagovat
    • avatar
      18.06.2019 (15:26)
      Trvalý odkaz

      Sdělte prosím vlastníkům, jak má záměr vypadat, z čeho to má být postaveno, jaká je domluva s městem atd. To vše by mělo být vzhledem k výši investice (navíc na nevlastní parcele) předmětem diskuze dřív než se začne cokoliv realizovat. Děkuji.

      Reagovat
  • avatar
    17.06.2019 (21:35)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den,
    nebylo by vhodnější tento neakutní případ nejprve probrat na shromáždění vlastníků jednotek? Dále by bylo vhodné předložit nabídky dalších zhotovitelů. Požadovat zhotovení zastřešení kontejnerů v letních měsících, kdy logicky dochází k čerpání dovolených a konstatovat, že jiný zhotovitel nemá časovou kapacitu k realizaci, mi rozhodně nepřijde jako hospodárný postup. Dále dle katastru nemovitostí kontejnery jsou umístěny na komunikaci, která patří městu. Z výše uvedených důvodů bych tedy ráda chtěla požádat o pozastavení této investice. Nejprve by bylo vhodné otevřít na toto téma diskuzi v rámci shromáždění vlastníků jednotek a poté předložit nabídky od dalších zhotovitelů.

    Zároveň bych se chtěla dotázat, zda paní Beata Poláková, majitelka MOSTSERVIS s.r.o., která jako jediná předložila nabídku je či není v příbuzenském vztahu k panu Karlu Polákovi (členovi výboru).

    Děkuji.

    Reagovat
  • avatar
    17.06.2019 (21:42)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den,
    nebylo by vhodnější tento neakutní případ nejprve probrat na shromáždění vlastníků jednotek? Dále by bylo vhodné předložit nabídky dalších zhotovitelů. Požadovat zhotovení zastřešení kontejnerů v letních měsících, kdy logicky dochází k čerpání dovolených a konstatovat, že jiný zhotovitel nemá časovou kapacitu k realizaci, mi rozhodně nepřijde jako hospodárný postup. Dále dle katastru nemovitostí kontejnery jsou umístěny na komunikaci, která patří městu…

    Reagovat
  • avatar
    18.06.2019 (16:40)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den,
    Souhlasím s p. Janou Vaňkovou. Nejsem proti zastřešení kontejnerů ale chci vidět spravný postup.
    Děkuji.

    Reagovat
  • avatar
    18.06.2019 (18:06)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den,
    jsem taktéž pro, aby se daný finančně náročnější projekt `Uzamčení kontejnerů odpadu` prodiskutoval s vlastníky jednotek, jejichž názor nemůže být přehlednut. Přidávám se k názoru Jany Vaňkové, že nejde v tomto případě o akutní situaci, která vyžaduje okamžité vyřešení, a tím pádem čas na projednání je.
    Je velmi náročné si vybrat v konkurzovém řízení jeden projekt z jednoho přihlášeného – musí být nabídka zhotovitelů pestřejší.
    Žádám o pozastavení realizace projektu do shromáždění vlastníků jednotek, na kterém bude dané téma projednáno.

    Reagovat
  • avatar
    22.06.2019 (07:24)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den,
    Souhlasím s komentáři výše. Napadá mě otazka za jak dlouho se taková investice vrátí na ušetřeném vyvážení a jestli by nebylo jiné řešení než klece.
    Vašek

    Reagovat
  • avatar
    22.06.2019 (11:03)
    Trvalý odkaz

    Dobry den, Take bych se primlouval za sirsi diskusi. Je tento postup opravdu nutny? Nestacila by cedulka: urceno pro obyvatele 3274? Na celem NZM nic takoveho neni… Dekuji predem Antonin Majir

    Reagovat
  • avatar
    22.06.2019 (18:23)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den, já také doporučuji, aby se postupovalo podle návrhu paní Vaňkové. Je fakt, že by se mohlo začít od levnějších opatření. Děkuji vám za zvážení a projednání jiných řešení. Eva Gottwaldová

    Reagovat
  • avatar
    23.07.2019 (09:37)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den,
    souhlasím s komentářem paní Vaňkové. Udělat rozhodnutí na základě jedné cenové nabídky není ekonomické. Bydlím v domě 3274 a situaci kolem kontejnerů nepovažuji za tak dramatickou, aby se musela řešit okamžitě bez odkladu klecí. Budou klece i u jiných popelnic ? Ano, okolo kontejnerů není vždy uklizeno,ale nepořádek se tam vyskytuje pouze ojediněle. Proto se připojuji k požadavku širší diskuze než bude tato investice definitivně schválena. Děkuji Dana Běloušková

    Reagovat
  • avatar
    08.10.2019 (19:46)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den, také souhlasíme s výše uvedenými návrhy.
    Jednak nám připadá 100tisíc bez DPH za jednu klec dost.
    Za druhé souhlasíme s tím, že nebyla ani vyzkoušena opatření s cedulí a upozorněním.
    Ale především! Existují popelnice, které jsou uzamykatelné samotné. Je to velmi jednoduché. Kontejnery u domu IJK mohou prostě být na jeden a tentýž klíč (i v případě klecí si musíte odpadky odložit a vytáhnout klíče; popeláři budou muset stejně mít klíče od těch boxů).

    V neposlední řadě jsou ty klece extrémně ošklivé (to je ale subjektivní).

    Reagovat

Napsat komentář: Jana Vaňková Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..